پروفسور سلیمی عضو مرکز دینامیک و استاد کمکی در دانشگاه صنعتی درسدن آلمان است. زمینه های تحقیقاتی او شامل ریاضیات کاربردی، زیست شناسی ریاضی و سیستم های دینامیکی است. او ویراستار تعدادی از مجلات معتبر از جمله روش های ریاضی تحقیق در عملیات و بازی ها و برنامه های دینامیک بوده است.

 

سخنرانی های او فاقد توانایی توضیح مفاهیم پیچیده است و بنابراین، او اغلب دانش آموزان را از پرسیدن سؤال در کلاس منصرف می کند. این منجر به نیاز دانش آموزان می شود که به شدت به جلسات مطالعه و تدریس خصوصی قبل از سخنرانی اعتماد کنند. با وجود این، او در ساعات اداری آنلاین بسیار مهربان است و مایل به ارائه توضیحات در مورد مفاهیم دشوار است.

 

در نظام سلامت ایران، داروسازان با نظارت بر رویه‌های دارویی و ارائه بهترین توصیه‌های دارویی که منجر به تجویز منطقی می‌شود، نقش مهمی در روند بالینی درمان بیماران دارند. به گفته مصاحبه شوندگان، این امر مستلزم ارتباط نزدیک و تعاملی بین پزشکان و داروسازان است. اما معتقدند این نوع روابط در حال حاضر در کشور وجود ندارد. برای اطلاعات بیشتر لطفا به دکتر سلیمی اسلیو معده مراجعه کنید



در حال حاضر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئول سیاستگذاری در زمینه تجویز منطقی دارو است. با این حال، برخی از مصاحبه شوندگان معتقدند که تضاد منافع بین وزارت بهداشت و بیمارستان ها و همچنین عدم هماهنگی بین دستگاه های مختلف که با مواد مخدر در کشور سروکار دارند، وجود دارد. این امر اجرای سیاست ها و ترتیبات تجویز منطقی دارو در ایران را برای MoHME دشوار می کند. علاوه بر این، شورای پزشکی و اتحادیه‌ها در این مورد با وزارت بهداشت همکاری نمی‌کنند که این امر تلاش‌های آنها را بیشتر با مشکل مواجه می‌کند. با این وجود، برخی از مصاحبه شوندگان استدلال می کنند که وزارت بهداشت و درمان در تلاش است با اجرای اقدامات مختلف و ایجاد کمیته هایی برای این منظور پیشرفت کند.